vineri, 15 martie 2013

Un timp


Ar fi momentul acela anume, momentul precis in care tu ai schimba dintr-a doua intr-a treia. Ar fi cand as sti exact cum iti vor fi pulsat venele dintre aratator si degetul mare, cand voi  fi presimtit tensiunea dintre ele si presiunea schimbatorului de viteze.

Ar fi secunda aceea dintre inserare si noapte, cand mi-as fi dat seama ca drumul e lung si ca muzica s-a oprit de ceva vreme. Ca noi tacem de vreo ora.

Momentul in care imi voi fi dat seama ca piciorul meu a alunecat usor si genunchiul mi se sprijina de geamul din dreapta. Cand voi fi incercat lenes sau brusc – dar inutil -  sa imi trag fusta peste genunchi.

Clipa in care iti voi fi observat pentru prima data ridul din coltul buzelor care ti se strang usor, dar ferm – cand conduci, cand tastezi, cand urmaresti un montaj, cand imi simti mainile pe spate.

Ar fi momentul precis in care mi-as da seama ca nu mai imi simti nici prezenta, nici absenta, pentru ca pentru tine, drumul, masina, eu, tu – suntem totuna.




3 comentarii:

  1. am ascultat piesa si imi imaginez ca-n cel mai bun caz, trecutul e cel mult nostalgie in prezent.
    dar, ca partener de dans, ascult ploaia ce-mi graieste in pervaz, in aerul urban si-n balti si in cimentul blocurilor, prin care tocmai ce-am trecut, cu frumoasa-i vijelie ce mi-a contorsionat umbrela pe stradute laturalnice pustii si intunecoase si desele-i trosnituri ale orasului bruscat sub rafale grabite si ma-ntreb, te-ntreb, intreb, prezentul, clipa asta doar a mea in care scriu, alta decat cea pe care ti-ai imagina-o cand vei citi, ce este? si nu ce ar putea sa fie!
    foarte frumos moment, placuta precizie alunecand intre timpi si desavarsita concluzie.
    poate ca dupa ce am ascultat a 4-a oara piesa, am inteles ca nu este nici despre trecut si nici despre nostalgie ce surprinde transcenderea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la adresa textului tau era aprecierea, nu despre descrierea mea. :))

      Ștergere
  2. Iar concluzia ta ma face sa zambesc :)

    RăspundețiȘtergere