duminică, 3 martie 2013

The heart of Saturday night


Decor general: cutii de pizza si sticle de cola, cartofi prajiti cu cascaval, clatite cu ciocolata, farfurii murdare, o tigara uitata pe cutiile de pizza, pijamale si un intreg sezon din 2 broke girls – toate in doar doua zile.

Leti a plecat dimineata si s-a intors la pranz, a plecat la pranz si s-a intors seara. Eu in aceeasi pozitie: pijamale, laptop, fotoliu. Cand intreruperile datorate traficului intens, au facut un singur episod sa dureze 60 de minute, am realizat ca nu sunt singura persoana din lume care zace in pat sambata seara.

In acest stadiu am hotarat ca e cazul sa imi fac datoria civica si sa imi scot ciorapii rosii si rochita neagra in club.

Bun, rochita, ciorapii, compania de milioane, iar cand am gasit ultima masa libera din prima incercare, am stiut ca va fi seara noastra norocoasa. Muzica a fost delicioasa si nici simtul vizual nu a avut deloc de suferit.

Acum...sa lamurim ceva: sunt un antitalent in relatii, flirt, agatat si alte asemenea.

Acestea fiind spuse, am doar 3 lucruri de adaugat:

Daca vezi o femeie ca aproape are orgasm in timp ce mananca tort cu nuca, scortisoara si martipan de portocale – nu vii sa o agati. Pur si simplu nu vii. Nu ai cum sa concurezi cu aceea felie de tort. Si daca vezi doua femei facand asta, clar nu ai ce cauta acolo.

Daca o femeie te-a lasat sa iti pui berea pe masa ei timp de 10 minute si nu s-a facut ca uita de aceste zece minute, dupa perioada specificata iti iei berea si pleci.

Sa ceri rujul unei femei pentru a te da cu el, nu e nici pe departe amuzant.

Si daca te cheama “Alex”, imi pare rau, ai gresit din prima. Stiu, asta e a patra, dar nu m-am putut abtine:D

Dar daca ai un nume cel putin deosebit, faci femeia sa rada, strecori lejer cartea de vizita pe masa (in care se vede ca esti asociat la o firma ce vinde diamante si in logo e cuprins si cuvantul "pasiune"), o faci din nou sa rada si apoi pleci si ii lasi spatiu de desasurare, atunci DA. 

Si da, acest barbat exista. Si nu, n-am fost eu norocoasa.

Planuri de viitor? Da, la urmatorul salariu imi cumpar o placa de indreptat parul si probabil ceva antidepresive.

13 comentarii:

  1. a strecura cartea de vizita pe masa e ca si ti-ai lasa la fel de nonsalant cheile de la Mercedes pe masa, ca sa se vada ca ai Mercedes.

    Adica lame.

    RăspundețiȘtergere
  2. era contextul, mai. i-am zis ca am un inel cu diamant de vanzare. deci am imbinat utilul cu placutul:)

    RăspundețiȘtergere
  3. piane n-ai de vanzare? :-P

    RăspundețiȘtergere
  4. nu, nu am luat lucruri voluminoase la partaj:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cheile de la Mercedes nu ajuta in caz ca vrei sa suni a doua zi. Decat daca ai notat nr de tel pe ele. Si asta in cazul in care ai fi dispus sa i le lasi domnisoarei, pentru ca ea sa te poata suna in cazul in care e interesata.

    RăspundețiȘtergere
  6. [Si da, acest barbat exista.]
    Poveşti.
    [Si nu, n-am fost eu norocoasa.]
    Poate Ileana Cosânzeana să fi fost atunci.
    În a doilea rând, ce pretenţii aveţi frate de la unul care încearcă o combinaţie într-un club ? Bordello's nu e cenaclul Flacăra, să ne înţelegem. E fum, e muzica dată tare, se bea pe ruptelea, ce vrei să vă spună omul ăla ca să agaţe şi el ceva ? Ah, dacă ar fi după voi, nu s-ar mai perpetua naţiunea română. Nu fac eo bine că mă las agăţat în loc să mă fac singur de râs ? Ete o confirmare în plus că am avut dreptate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudiu nu ar trebui sa iei totul literalmente, uneori totul depinde de POV; nu se intampla mereu ca tipul sa agate tipa, uneori tipa agata si ea prin replici ca: ma uitam la tine, ca raspuns la intrebari banale ca: buna, ce faci? Si o sa fii uitmit ,dar in "bodegi" nu sunt membrii de cenaclu , dar oare ce se intampla daca Eminescu, Creanga, Caragiale si altii ar fi gasit inspiratia in cenaclu si nu in locuri publice ?

      Ștergere
    2. eu mai tare m-as intreba despre dres si rochita. de exemplu, ce fel de rosu era, aprins sau usor spre oranj sau poate spre roz, uni sau cu model, iar modelul, era doar imprimat sau chiar textil? si de asemenea despre rochita, desi presupun ca trebuie sa fi fost mai scurta, dupa cum ne-o spune diminutivul, era pana la genunchi sau doar o palma de material care sa invaluie dar si dezvaluie ocazional fundul, era dreapta, suchie, in triunghi, in patrat sau in dunga, cu buzunare, fara, funky sau clasica, eleganta atragatoare sau eleganta conservatoare, pe talie, stramta, larga, gogosar, apretata, cu pliuri?... sau cate si mai cate.
      cat despre perpetuarea natiunii romane (cu precadere a speciei cu Mercedes, mers labartat si spirit supraevaluat) de ce ar fi un must? presupun ca pe undeva oricine nu interactioneaza intens cu un ins care a gresit cu cel putin 3 lucruri, chiar 4 ca nu s-a putut abtine, mai degraba face un bine acestui, sau oricaui, in fapt, neam. btw, asta nu era o declaratie de patriotism. :)

      Ștergere
  7. Claudiu, m-ai facut sa zambesc in seara asta. Ai mare dreptate:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem chit, eu ma binedispun de fiecare dată când mai citesc de pe blogul tău. Şi, întrucât l-am găsit recent, am luat-o de la coadă la cap. Nu mai bagi şi tu ceva, că s-a făcut deja săptămâna ?

      Ștergere
  8. oau, cata rabdare, sunt impresionata:) gata, m-am supus, mister, your update is here

    RăspundețiȘtergere
  9. aoleu...nu pot sa cred ca i-ai zis asa ceva lui claudiu:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Dresul - rosu mat, usor spre visiniu, uneori cu reflexe sidefate (asta m-a fascinat, la prima vedere pare doar mat); rochita din voal negru, simpla, larguta, dar stransa pe mijloc cu o centura visinie. Acopera suficient cat sa nu dezvaluie, dar e scurta totusi :))
    Cat despre greseli - fiecare in parte a fost facuta de altcineva, apoi generalizata :D

    RăspundețiȘtergere