joi, 9 ianuarie 2020

Puterea fustei



Nu vreau sa ma laud, dar mi-am inceput anul asa cum orice femeie si-ar dori sa inceapa: cu artificii, valuri de fiebinteala, frisoane, ameteli la cap si multa buna dispozitie. Cum a fost posibil ? Puterea fustei. Da, da - ati citit bine. Fusta, plasata unde trebuie, deasupra cizmelor pana la genuchi,  cu margine de dantela si dresuri fine, purtata la vreo 2-3 petreceri in noaptea de Revelion, cu cate 40 de min in frig in asteptarea uberului la sprapret, te duce exact unde trebuie si ti-ai dori sa fii: in pat.

Dupa cum va spuneam, am racit. Dupa faza: "Nu se poate , e doar o muceala , trece cu un ceai." am trecut pe teraflu, acadele cu salvie, vitamine si in ultima instanta, lapte de turmeric cu piperina, scortisoara, ghimbir, nucsoara - mai aveam putin si puneam in el si praf de stele La cateva zile am schimbat lichidul, condimentele nu. Am trecut pe vin fiert.

Se pare ca cel din urma si-a facut datoria, ca dupa 2 cani si filme in spaniola pe Netflix pana la 4 dimineata, a urmat ziua in care am zis: clar,  un alergat bun pe banda la viteza mare, urmat de o sauna umeda scoate din mine si mama apelor Sa transpiram toate relele de anul trecut zic, sa le evaporam, sa curatam si sa facem loc de nou si bun si frumos. Si cum stateam eu asa in aburii fierbinti, cu ochii inchisi, respirand toate uleiurile esentiale posibile si meditand (aka aberand diverse), bucurandu-ma ca am nimerit sauna goala, doar pentru mine, aud un saru'mana ragusit.

Inlemnesc un pic. Gata, asta e, la 32 de ani abia impliniti sunt batrana, imi zic. Un tip tanar imi zice saru' mana. Sau poate e el prea batran, de pe vremea cand doamnelor li se mai spunea inca sarumana? Deschid usor un ochi, asa cu teama si speranta , apoi ii deschid pe amandoi de-a binelea si ii zic un "buna". E ok, suntem in grafic, nici el , nici eu nu suntem prea batrani. 

Nup, nu face parte din categoria domnilor cu joben si baston, dar probabil face parte din categoria celor care stiu ca ceva in plus face diferenta. Acel "je ne sais quoi", un "sarumana" in loc de "buna ziua" doar pentru ca esti femeie, un barbat cu cuvintele la el, genul care daca te-ai cunoaste probabil ar spune mereu "buna, frumusete", "buna, roscato", "hei, girl" si alte asemenea. Un plus la buna ziua. Probabil, nu intram acum in detalii. 

Si ma trazneste brusc. Omenirea are nevoie de mai mult flirt. Oamenii ar trebui sa flirteze mai mult. Oamenii ar trebui sa iasa mai des la vin, la cafea , la masa,la povesti, peste tot. In special barbati si femei. Barbatii si femeile ar trebui sa flirteze  unii cu altii, cu prietenii, cu colegele, cu natura, cu intamplarile, cu educatia, cu stiinta, cu sanatatea, cu viata, cu ei insisi. Caci flirtul este celebrarea si cunoasterea fiintei celuilalt, bucuria de a-i vedea calitatile de barbat si de femeie, de a celebra diferentele si puterea care ia nastere din contopirea lor. Este recunoasterea energiei care creeaza atractie, vitalitate, intamplari, idei, copii, descoperiri - fiecare dupa puteri si nevoi. Flirtul e un joc serios, suficient de joc cat sa fie placut si nebunesc, suficient de serios cat sa nasca ceva nou pe lume.

Exista pe lumea astea barbati care iubesc femeile si barbati care le urasc . Ura = frica.. Si uite asa uit sa se joace frumos, uit ca scopul intalnirii dintre doi oameni este tocmai celebrarea dansului dintre forte diferite, fiecare cu rostul ei. Totul devine un joc de putere si control si totul se farama. Barbatii se plang ca femeile alearga dupa bani, femeile se plang ca nu mai exista barbati adevarati. Cand aud de la un barbat ca femeile alearga dupa bani, presupun din start ca cel cu pricina nu stie sa flirteze, Nu am cunoscut femeie sa nu reactioneze la cuvintele si butoanele potrivite. Am auzit de la femei mai multe plangeri de genul '' nu stia sa scoata un cuvant" si "nu m-a facut sa rad" dupa o prima intalnire, decat plangeri de genul "nu s-a oferit sa plateasca nota". Nu zic, sunt convinsa ca au si ei parte de experientele lor, dar despre asta sa scrie ei. Nu sunt in dispozitie de razboi azi.

Azi sunt in dispozitie de joaca si de frumos. Azi sunt in dispozitie de idei si proiecte noi. Azi flirtez cu mine si cu clatita de la micul dejun. Fierbinte, gingasa, cu crema de branza si dulceata rosie de zmeura. Combinatia mea preferata. Sunt eu cu mine, cu cafeaua un pic amara sa balanseze gustul dulce, caci inafara de joc imi plac si contrastele. Forta feminina atrage. Forta feminina creeaza sincronicitati. Forta feminina face valuri. Fusta are putere. Stiu asta, caci in timp ce ma minunez de gust, de fierbinteala si de moliciune, zambesc la gandul ca barbatilor le place sa vada o femeie mancand ceva in forma de penis si reusesc sa nu ma inec cand odata cu ultima inghititura vine primul mesaj pe ziua de azi:

"Hei, girl, cum au fost clatitele?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu